090419

Hej bloggen.

Det känns skönt att börja om igen, min andra blogg flippade ut en aning. Eller så var det bara jag som tröttnade på att hålla ordning. Jag håller på med mina arbetsprover till Beckmans nu, får se när jag orkar lägga upp dem här. (Har fortfarande inte lagt upp mina arbetsprover till Konstfack, ska göra det i Maj, när det är över) Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva och jag tar säkert bort det här inlägget sedan ändå. Men det såg så tomt ut, så jag kunde inte hjälpa det.

Kommentarer
Postat av: laurendickie

ii found the blog! :P

its lauren, btw.

And i'm happy you didn't delete it! I'm interested in these ''work'' sample things. And i did see your things around NTI, you know. :D (when i was there.. :P .. )

but. what are these work things? mini-projects or just photos?

and and.

<3!! i like the blog layout, too.

2009-04-20 @ 10:01:27
Postat av: bexy

Haha, hi Lauren! The work-sample-things is like... very complicated illustrations. Or at least the most of them is, and it takes so much of my time. I will post them here and on bilddagboken in May or something ;)



I'm glad you like the layout, thanks <3

2009-04-20 @ 17:19:27
URL: http://bexelyn.blogspot.com
Postat av: ellen

jag vill också gå på beckmans när jag blir äldre :) vad hette din förra blogg?

2009-05-15 @ 19:45:36
URL: http://ellissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0