090420, eftermiddag.

Har precis givit min stackars skrikande mage lite pasta och en halv biff. Jag förstår inte hur jag kunde glömma att ta med mig äpplen idag till skolan, jag har ju nästan alltid det? Speciellt idag, när vi brukar ha lång dag. Tur att jag lyckades smita vid tre.

Snart så ska jag ge mig av till Carro och så ska vi gå på promenad med lilla Elliot. Han har nog växt flera meter sedan jag såg honom senast. (Jag med, fast på bredden)

På tal om min bredd. "Ät frukost som en kung, lunch som en riddare och middag som en fattig." Ska bli mitt nya sätt att äta, de första tre veckorna ska tydligen bli jobbiga, men sedan har kroppen vant sig. Jag kommer att ha svårt att motstå från godis och chips, men tänk så mycket pengar jag ska spara? Jag ska försöka promenera lite varje dag också, för att få upp pulsen lite. Bad-snygg-2009, here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0