I want it all!

Pratar med Sara på skype nu, fixar med det sista för Bulletproof presentation. Redovisning imorgon, men det går nog bra. Ska lägga upp en bild när jag får tid, men orkar inte fixa med det just nu.

Det var jättemysigt hos Carro och Elliot hade blivit stor pojke! Han var jättegullig och jag fotograferade en himla massa. Bilder från det kommer också, dock inte idag. Förlåt, för det. Men det är som sagt en hel del att göra och jag har inte tid med allt. Men jag lovar, när jag lägger ut bilder, så kommer ni inte att bli besvikna.

Sara sjunger på en HSM3 låt, som jag har fått på hjärnan, tack. Bigger is better, and better is bigger! I WANT IT ALL.

Nu ska jag snart sova, men först så behöver jag nog en ordentlig dusch. Har varit ute och gått i alla fall två timmar idag. Jag är stolt över mig själv, ska bara hålla mig till mina nya regler nu, så har jag allting som i en liten ask!

Kommentarer
Postat av: emelie

Å ge mig bilder på den glada lile valpen gem mig!hah

2timar good!

2009-04-24 @ 13:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0