See if I care.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade hemifrån, och började på universitetet i Stockholm. Det tror jag aldrig att jag har gjort innan.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, det tror jag inte. Om jag ens hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? I don't think so?
4. Dog någon som stod dig nära? Morfar.
5. Vilka länder besökte du? Har jag ens varit utomlands i år? Jag tror ärligt talat inte det. Hela det här året är helt… Dimmigt.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Tatueringar och piercingar? Att resa och göra saker med mitt liv. I princip allt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 juni och 30 november.
8. Vad var din största framgång 2009? Det känns som att det bara har varit motgångar, men jag antar att jag lyckades hitta längenhet i Stockholm (thanks to Anna, min moster)
9. Största misstaget? … Det finns alldeles för många.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte allvarligt. Mera psykiskt sjuk då.
11. Bästa köpet? Min MacBook Pro och min iPod Touch.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min Mac och min iPod. (Alla skor som jag har köpt också)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mike.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? FloRida ft. Kesha - Right Round, Anberlin - Dismantle Repair,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har aldrig mått så dåligt, som jag gjorde i Maj this year.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade hittat på mer saker ute, istället för att bara sitta hemma. Och tagit till vara mer på mina kompisar, förlåt alla. Jag har inte varit mig själv på jättelänge. Men I'm on my way back nu.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gråtit?
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos pappa.
19. Blev du kär i år? I guess so.
20. Favoritprogram på TV? Vampire Diaries, Gossip Girl, One Tree Hill.
21. Bästa boken du läste i år? Vampire Diaries 1&2
22. Största musikaliska upptäckten? Jag har typ lyssnat på samma musik i fyra år. Men… Taylor Swift maybe? Nje, inte egentligen.
23. Bästa bandet? Anberlin.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer inte ens ihåg om jag fick någonting.
25. Något du önskade dig men inte fick? Se ovan.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Grät och kräktes. I princip.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade flyttat utomlands, och struntat i det här skitlandet.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Tjejig? Svart, as usual. Men med aningen mer färger än de tidigare åren.
29. Vad fick dig att må bra? Mike och Jessica.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Eh… Taylor Lautner?
31. Bästa konserten? Paramore.
32. De bästa nya människorna du träffade? Ehm… Jag har inte träffat så mycket folk faktiskt. Men jag antar att de blir klasskompisarna på Spelutveckling!
33. Nämn någon som inte passar in på någon av frågorna, men som ändå borde stå med: Sara.

2009 var helt enkelt skit. 2010, bring it on.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



Jag passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år:D



http://housebunny.blogg.se

2009-12-30 @ 14:44:29
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-30 @ 14:59:36
URL: http://bloppiss.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

- Hejj «3

God Jul & Gott nytt år :'D

Btw : Snygg blogg ;DD <3

Kolla gärna in min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

2009-12-30 @ 16:39:38
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Mike

Hihihi I got mentioned. TWICE! I love you, Rebecka, and I'm grateful that you've let me be part of your life. I hope fortune smiles upon you in 2010, you truly deserve it. <3



P.S.: ... LOVE FROM ABOVE! falls on you

2009-12-30 @ 19:45:46
Postat av: Sarautanh

... OCH JAG STÅR INTE ENS MED! Vadå /hurtfeelings BACK AT YOU!

2010-01-03 @ 00:27:07
URL: http://sarautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0