090716

Just nu är jag jättearg på  blogg.se, skulle ladda upp en bild som jag har illustrerat på mig och min lillasyster, men det fungerar inte. Så, jag antar att jag får ladda upp den senare eller en annan dag.

Minns ni tävlingen jag var med i på Odiumclothing.net? Jag vann inte, men fick hederspris för att de gillade min bild. Så jag fick 100 kronor i presentkort hos dem. Köpte ett par svarta eyelashes, som jag tänkte göra någonting roligt med när de kommer (och när jag orkar). Roligt att de gillade min bild i alla fall, och tråkigt att jag inte vann.

Imorgon så är det tänkt att jag ska med Malin ut till Saltholmen, men vi får se hur vädret är och sedan så ska jag sova hemma hos henne. Ska bli jättemysigt, med tanke på att vi inte träffas så ofta. Och nu när jag flyttar till Stockholm så lär vi inte träffas särskilt mycket alls!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0