Dirty Dancing och pannkakor




Någon mer än jag som älskar Dirty Dancing? Jag och Jessica började kolla på den när vi åt lunch förut. Jag kan fortfarande en himla massa onödiga repliker utantill haha, precis som med Grease och liknande filmer.

Helgen har varit jättemysig, sov över hos Malin igår och hon hjälpte mig att först bleka och sedan färga mitt hår. Så nu är det brunt och fint. (Tanken är att det ska bli urtvättat och likna min vanliga hårfärg, så vi får se hur det går.) Annars så är jag ganska snygg i brunt, så jag kanske ska köra på det ett tag.

Igår så träffade vi Sara och Lotta på café Vanilj(?), och det var jättemysigt. Har inte träffat dem på vad kan det vara, ett år? Alldeles för lång tid i alla fall!

Funderar på att ta bilder på håret idag eller imorgon, får se när Jessica kommer hem med kameran. (Mitt objektiv är svårt att ta självporträtt med)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0