There will be no rules tonight

Hej bloggen.

Jag ... Vill först be om ursäkt för dålig uppdatering på sista tiden. Jag har verkligen varit i min egen värld, men jag ska försöka att ändra på det nu.

Igår fick jag reda på att jag har kommit in på Kandidatorprogrammet i Datorspelsutveckling på Stockholms Universitet. Så jag blev lite kluven, för jag vet inte riktigt vad jag vill göra längre. Alltså, jag har ALLTID velat hålla på med datorspel osv, så det är inte det som är problemet. Frågan är om jag vill flytta till Stockholm? Helst vill jag ju till Tokyo, London eller någon annanstans utomlands.

Sedan har jag sökt ett stipendium på Japanska Ambassaden i Stockholm. Så jag ska göra prov i Augusti. I engelska, matte och japanska. Matten kommer att dra ned allting, men jag tror ändå inte att jag hade fått det. Fast jag ska väl inte ta ut någonting i förväg, a miracle might happen. You never know.

Men ja, nu vet ni att jag inte är helt död i alla fall! Hoppas att ni har en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: andenxtc

tja.. har du gjort grafiken själv.. läckert,,



2009-07-11 @ 22:11:13
Postat av: Jennie

hey hey hey, stopp och belägg! bara för att du eventuellt flyttar till stockholm om du nu väljer att gå utbildningen betyder ju inte det att du inte kan flytta utomlands senare? :D

2009-07-14 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0