Let's get crazy

Åh, vad sur jag är nu. Jag hade skrivit ett jättelångt blogginlägg, men så skulle självklart någonting gå åt skogen, så nu måste jag skriva om allting igen. Suck.

I alla fall, jag var på filmkväll/natt med Sara och några av hennes vänner. Vi kollade på Coraline, Hannah Montana the Movie, 3 x Hannah Montana avsnitt, Bride Wars, I love you man, Rosa Pantern 2, Superbad och sedan så kommer jag inte ihåg fler. Men det var jättetrevligt i alla fall och jag känner mig näst intill död nu. Var vaken hela natten och sov bara några timmar när jag kom hem vid 10.

Jag måste tvätta imorgon. Jag åker ju till Stockholm på lördag, och jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med mig. Skit också.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0