We could change the world

Woho, jag lyckades göra en bild som rör på sig! Anyways, bara en vecka kvar i Alingsås. Jag börjar bli lite nervös nu. Mest för att jag inte har någonstans att bo. Eller ja, först så ska jag ju jobba i 3 veckor, och då kan jag sova hos min moster Anna och hennes familj, och sedan hos Annika. Bwah. Vad händer med mitt liv egentligen?

Dessutom så har jag fruktansvärt mycket mensvärk just nu, vill helst bara ligga i sängen och dö, ungefär. Men jag tror att jag ska gå upp och baka någonting istället, om jag orkar.

Det var mysigt hos mormor! Vi träffade Alice, Bea, Clara och Daniel en kortis också. Myspys!



Nu går jag härifrån innan jag blir tokig!

Kommentarer
Postat av: angelika

kul med rörlig bilder! :)

2009-07-28 @ 13:09:21
URL: http://anjelikas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0