090521



Såhär blev jag i håret efter färgmodell-grejen, som Nemo bjöd med mig på. Tusen tack sweetie<3 (Innan så var mitt hår blondt-brunt-orange-something) Så nu ser jag helt fierce ut! Funderar bara på hur snyggt det kommer att se ut sedan när färgen har vuxit ut en bit, eh. Funderar på att langa mörkbrunt med blonda slingor då. Men i alla fall, vad tycker ni? Jag tycker att det är en klar förbättring jämfört med innan.

Idag så har jag nästan bara jobbat med min hemsida, som jag antagligen kommer att lägga upp om några veckor. Så glöm inte bort att titta in då och då, det skulle ju vara synd att missa det, eller hur? Min första hemsida, ah. Jag vet inte hur många timmar som gick åt till att fixa bilder och koder och allting, men snyggt blir det i alla fall. (Tänk om den inte fungerar sen, då dör jag!)

Igår så övningskörde jag hem från Göteborg också, ville mest säga det för att jag är så stolt över mig själv haha. Har inte kört på motorväg osv förut. Ska satsa på att ta mitt körkort i sommar!

Och jag kan inte förstå att jag fyller 18 på onsdag, hjälp. Är det normalt att ha åldersångest när man är 17 och ungefär 359 dagar? I don't think so, men det känns som att tiden går så förfärligt fort nu, helt plötsligt. Hjälp!

Nu ska jag återgå till mina facebook spel, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: susan

sööt :)

2009-05-21 @ 22:50:13
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0