God morgon!

Hade tänkt att jag skulle tvätta och plugga idag. Är det någon annan som har koll på att det blev vintertid i natt? Jag hade missat det totalt haha, så när jag gick ned till tvättstugan så sa kvinnan som höll på och tvättade där att jag var en timme för tidig, och jag bara 'Eh, what?'.

Så ska tillbaka om typ 20 minuter! Jag håller på att bli sjuk igen också, jag menar, seriöst? Jag har varit sjuk tillräckligt för den här hösten nu...



Jag surfade runt och kollade på barnleksaker förra veckan, är inte den här sushi-leksaken typ hur gullig som helst? Typ det första jag ska köpa till mina barn. Har glömt bort vad webbsidan hette, smart som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0