Hej

Hej allihopa! Hur är läget? Jag är helt slut, och jag kan för allt i världen inte förstå varför. Men det är helt okej ändå. Sitter framför tvn och kollar på 'Vem kan slå Filip och Fredrik'. Haha... Ja.

Jessica åker hem imorgon, och då kommer jag att bli helt ensam. Men jag har en himla massa inspiration just nu, så jag kommer antagligen använda mina ensamma dagar till att utveckla mina skills i Illustrator. (Tänkte göra en ny header till bloggen också, kanske även fixa ny bakgrundsfärg, fast vi får se. Jag gillar grått)

Ska som sagt lägga ut massa bilder från våra photoshoots.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva. Jag ville skriva massor, men jag tappade det på vägen. Vi hörs i veckan!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0