Lägenheten...

Jag vet inte hur många av er som har sett bilder på min lägenhet, så tänkte därför lägga upp några:


Börjar med bilder på köket (paret som bodde här innan mig störde sig tydligen på skjut-dörrarna på skåpen, så de tog bort dem och hängde upp tyg istället):



Sovrum/vardagsrum (åt andra hållet är det tre stora fönster, men det blir så mycket motljus om man fotar åt det hållet, de här bilderna är dessutom tagna med min dator, så... Det blir nog bättre om jag tar med min systemis, om jag orkar)


Jag behöver verkligen tavlor... Ska fixa det, när jag orkar. Toaletten och hallen slipper ni se! Jag vill köpa en större säng också, och kanske fixa någonting som delar av rummet lite grann. Men ja, jag får väl fixa det när jag har tid och pengar.

Nu såg jag precis att alla bilderna är tagna spegelvända, men jag orkar inte ändra på det haha.

Händer det någonting kul i helgen?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej kära kusindotter! :)

Så du bor i stockholm nu, var har du lägenheten?



Ville egentligen bara säga: vad SJUKT duktig du är på illustrationer! Supersuperduktig! Du går visst i Ninas spår :)



Kram Charlotte

2009-10-23 @ 18:49:15
URL: http://tottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0