Brand New Eyes

Sooooo, jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev i mitt förra inlägg. Bra uppdatering, right? ... Not. Jag behöver fixa nya bilder till min header på bloggen, jag har ju inte orange hår längre, haha. Ska till och med färga det brunt nu i veckan, om jag orkar och får tid.

Paramores album är jättebra. Jag är kär.

Åh det har hänt så mycket på bara några timmar, jag är helt uppe i varv fortfarande, även om jag börjar lugna ned mig nu. Men jag tänker inte berätta någonting än, om det inte skulle bli som jag har tänkt mig. Dessutom så slipper jag ha så höga förväntningar, haha.

Men förlåt, förlåt och återigen förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera. Jag ska försöka bättra mig, jag ska verkligen det.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0