Want. So bad.



Okej, ärligt. Varför är jag inte rik? Liksom… Seriously rik?




Kommentarer
Postat av: Farmor

Materiella saker gör inte en människa lycklig! Det finns så mycket omkring varje person som är betydligt mer värdefullt än pengar och prylar och om man har den inställningen tror jag man kan stå ut med än det ena och än det andra. Pengarika människor ÄR INTE lyckligare än vi andra. Jag kallar mig rik för att jag har härliga barn och barnbarn. Kram från Farmor.

2010-12-17 @ 23:08:46
Postat av: Bexy

Betyder det att man inte får vilja ha fina saker? Jag vet att jag är lycklig som jag är, och jag har inte sagt någonting annat. Jag tycker att inredning är roligt, och vill köpa fina saker att ha runt omkring mig.



Jag älskar min familj och alla mina vänner, men jag tycker inte att det egentligen har någonting med det här att göra.



Puss och kram, Rebecka.

2010-12-17 @ 23:21:42
URL: http://bexelyn.blogg.se/
Postat av: Farmor

Visst resonerar du rätt och vackra saker vill även jag ha omkring mig, men det jag försöker betona är att man blir inte förmögen tack vare pengar man får eller, förhoppningsvis, tjänar utan genom att tänka på vilka utgifter man skaffar sig, men det vet du ju redan! Puss, Farmor.

2010-12-19 @ 11:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0