Svinkallt.





Hade världens värsta tågresa igår. Någonting i tåget broke down i Laxå (heter det ens så?) och så fick vi stå där i två timmar och vänta på bättre tider. Det var svinkallt, fullt med sura tanter som ville ha gratis kaffe och kolsvart. Jävla el-fel.

Vi fick byta till nästa tåg, och jag kom fram ungefär 3 timmar senare än beräknat. And I'll make them suffer… Om jag orkar. För egentligen var det ju inte deras fel. Men man kan ju få ersättning i form av pengar, och det är ju aldrig fel…

På nästa tåg jag hoppade på kollade jag i alla fall på Monsters Vs Aliens. Och jag typ skrattade så jag dog hela tiden. Varför har jag inte sett den förut? VARFÖR?!




Kommentarer
Postat av: Sawaaah

VA HAR DU INTE SETT DEN?! den är ju så roooolig XD hahahah jag älskar den! Bob och presidenten är bäst XD



Men jag tror också att det skulle bli en awesome tavla, fast ramar är så himla dyyra ;O

2010-01-06 @ 02:06:53
URL: http://sarautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0