But honestly, you're killing me.




Okej, så jag har honestly varit helt emot Zombie-grejen förut. Och har planerat att skjuta mig själv om det någonsin skulle inträffa. Men efter att ha suttit och klippt och klistrat med den här Survival-sheet-saken så är jag inte så negativt inställd längre. Jag skulle äga så jävla hårt.

Last words: Oh, fuck.
Clothing (upper): Superman t-shirt.
Headwear (optional): Hannah Montana keps.
Sidekick: Chuck Norris.
Location: Tokyo.
Clothing (lower): Trasiga svarta jeans.
Stronghold: Ironforge.
Vehicle: En glassbil.
Shoes: Converse (med nitar! Viktig detalj).
Main weapon: Some kinda gun. Typ.
Secondary weapon: Ninja-grejer.
Battle anthem: BFMV - Scream Aim Fire.

Inventory:
Coca Cola, first aid kit, polaroidkamera, rena underkläder, iPod Touch, Nintendo DS, cheeseburgare, djungelvrål, pilotbrillor, chopsticks, Zombie Survival Guide, ammo.




Kommentarer
Postat av: pessi

HAHAHAHAHAHAHAH

2010-03-13 @ 16:04:45
URL: http://strawberryjessi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0