Illustrator.



Min senaste illustration, vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh jag älskar alla dina illustartioner!<3 Vi måste ses snart syster

2010-05-09 @ 12:09:42
Postat av: Farmor

Tror att du skulle kunna jobba vidare och utveckla dina kunskaper till en väldigt gullig barnbok, en "blädderbok" med bara lité text på varje sida där dina bilder får bli talande. Känns det lockande?

Mamma Nina pratade ju om att göra en "Nallebok" med sina fina fotografier, men vi såg aldrig någon. Kanske du kan göra "slag i saken"!!?? Kram

2010-05-09 @ 20:48:51
Postat av: Rebecka svarar

Hej farmor! Det har jag funderat på länge, men jag har ingen superbra idé än. Väntar på den rätta! Att göra en barnbok skulle vara megaroligt!

2010-05-09 @ 20:56:16
URL: http://bexelyn.blogg.se/
Postat av: jjohanna

gud du är ju amaz1ng !

kan du rita av folk ?

2010-09-12 @ 18:44:13
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0