Men åh.

Soooo liiiiike. Lite uppdatering skulle sitta fint kanske? Anyway;

  • Såg Big Fish igår och tyckte att Miley Cyrus var jättesöt som typ 7 åring eller hur gammal hon nu var där. Dog lite, typ.
  • Får inte bo kvar i min lägenhet till hösten och måste hitta en ny, HJÄLP?!
  • Det är varmare ute, och även när det inte är det har jag för lite kläder på mig och går ut och blir förkyld istället. Go me.
  • Har lite allmän ångest över det mesta.
  • Ny kurs börjar idag, människa-dator-interaktion-something-something.
  • Jag är hungrig.
  • Jag behöver sminka mig.
  • Jag är hungrig.

Det får väl räcka för tillfället. Om någon har en lägenhet över i Estocholmo så är det bara att höra av sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0