Halvår!




Alltså, Rockband 3 är så sjukt himla bra. Jag älskar det. Tillbringade två timmar tidigare idag med att göra karaktärer. Hihi. Det finns massa snygga kläder och frisyrer!

Idag har jag och Thomas varit ihop i ett halvår. Det firade vi genom att jag lagade en jättegod middag; fläskotletter, potatisgratäng, rödvinssås och sallad. Imorgon så tänkte vi gå på bio, eftersom att jag inte har orkat gå utanför dörren eftersom att jag har haft feber hela dagen. Borde vara bättre imorgon!

HAHA, kollar på pensionärsjävlar nu. Dör på hur roligt det är. Nu ska jag fortsätta spela Bioshock, eftersom att jag inte har gjort det på en vecka typ. Thomas får sitta bredvid så att jag inte blir så rädd…

Jag älskar dig, Thomas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0