Wishlist




Det här är väl min wishlist för det här året. Även om jag inte kommer att få någonting på den HAHA.
  1. Helst av allt så vill jag ha en snowboard. Gärna rosa eller med Hello Kitty. Ska börja spara.
  2. En locktång för stora lockar, har en för små nu. Men den är lite liten.
  3. En Hello Kitty Ipod speaker. Kostar alldeles för mycket. Men hur söt är den?
  4. PresentkortLagerhaus eller IKEA där jag ändå är och shoppar constantly typ.

Nu ska jag strax iväg till skolan för sista Technical Direction lektionen det här året WOHO. Vi hörs om några timmar! (Kanske)




Kommentarer
Postat av: Anah

GAH! Jag glömde skriva 'locktång' på min önskelista :< Kom jag på nu! Bajz.

2011-12-15 @ 10:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0