PROJEKT…



Här är... Början på mitt projekt. Har inte alls kommit långt, och känner mig lite stressad. Men ja… Såhär ser den ut typ nu i alla fall. Ögonbrynen, halsen och öronen är bara för att jag ska se var de ska vara ungefär. Har mest hållit på att bråka med mun och näsa. Ska snart bråka ordentligt med ögonen också!

Jag ska i alla fall göra en karaktär, inte fotorealistisk. Hoppas att jag lyckas, då det är första karaktären någonsin jag gör i 3D. (Förutom clementinen då, men tycker inte riktigt att den räknas) Såga mig inte totalt, haha. Bryter ihop då! Är förvånad att jag har lyckats göra så här mycket med de få kunskaper jag har inom 3D!

Back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0