WORK in progress v2




Här är en uppdaterad version på vad jag har gjort idag! Älskar att se att det går framåt! Fortfarande soooo much kvar. Kläderna har jag ju helt kvar att göra. Men ja. Och håret är antagligen bara sådär för tillfället. Om jag inte lyckas lära mig att göra något vettigare så får det vara sådär.

Några bilder på hur mina wires ser ut också. Inte ens i närheten av hur det borde se ut, men … Jag är väl fortfarande ganska ny på det här med modellering. Är helt amazed att jag har kommit så lång som jag har gjort ändå. Det ändå tråkiga är väl att jag inte kommer att kunna använda den här karaktären till något annat sen men ja, öva öva öva.

Så ni som är mycket duktigare än mig på 3D… Säg inte massa elaka saker, kommer typ att gråta då… HAHA. Nej men be nice to me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0