5 januari 2012







Vår dag:
  • Frosta av frys och kyl. Det var isberg i båda, men vi använde Global Warming på dem. "It's super effective!"
  • Rääääk-toast till middag. Om nom nom. Så längesedan jag åt räkor.
  • Sedan så plockade jag fram mina akvarellfärger en liten stund. Använde dem senast när jag var typ 12 tror jag. Lite ovant, men fortfarande superroligt! Det blev någon slags skogsprinsessa med fjädrar eller blad på klänningen. Fri tolkning. Tycker att hon blev söt i alla fall.


Såg Paranormal Activity 2: Tokyo Night med Thomiz förut. Dog lite, den var stört läskig. Tittade mest på Thomiz eller i mina händer. Eller på Tiny Tower på iPhonen. Funderar på att se "The Help" nu. Någon som har sett den? Är den värd att se?

Ha en trevlig långhelg i alla fall!

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Hoppas allt är bra med dig!

Gillar du bloggtävlingar? Jag har en tävlingar igång just nu där du kan vinna valfrit iPhone skal värde 500kr. Var med och tävla du också. Du hitta tävling här :http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-iphone-skall-for-500k.html#comment



Hoppas det är av intresse - annars ber jag om ursäkt!

2012-01-06 @ 06:02:45
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0