Spel/filmkväll och snöyra!








Som jag har sagt tusen gånger tidigare; Sara och Alex var här på spel/filmkväll. Vi åt tacos (med banan, eftersom att Alex lovade att det skulle vara väldigt gott, and I have to say att det var mycket bättre än vad jag trodde!) Sedan spelade vi lite bilspel, som jag inte kommer ihåg vad de hette och även lite RockBand! Sedan så tittade vi på en av mina absoluta favoritfilmer; How To Train Your Dragon. Så nu är jag obsessed med drakar igen. Ska kanske skissa lite imorgon. I want one soooo baaaad.

Efter att de åkt hem så gick jag och Thomas ett varv runt kvarteret. Helt gaaaaalet fint var det. Sån där snö som man bara ser på film typ. Crazymysigt. Nu däckar jag eftersom att jag är en gammal tant som blir trött vid 9. Men det har varit en supermysig kväll!

Natti!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Min pojkvän och hans familj har alltid banan och cocos till sin tacos/nachos/dylikt. Jag har inte vågat smaka än, haha!

2012-01-22 @ 11:03:35
URL: http://veronicagrandby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0