UPPDATERING projektarbete… again

Uppdatering (...again jag vet) på mitt projektarbete. Har mest fokuserat på att försöka få till håret det senaste. Det är fortfarande lååångt ifrån klart, men det ser definitivt bättre ut nu än vad det gjorde tidigare! Ska fixa fler smycken/detaljer också. Och någonting hon ska ha i håret. En rosett kanske... Jag gillar rosetter.

Stannade hemma från skolan idag på grund av gaaaalen huvudvärk, hade lite ångest över det. När jag vaknade så läste jag på Facebook att lektionerna idag var inställda. Hur mycket tur får man ha?

Nu ska jag jobba vidare!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jättebra det blir Rebecka!

Kram Irene

2012-03-07 @ 23:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0