Ready for love

Idag är jag happi_gal_91. Det är det ingen tvekan om. Det är sommar ute, jag ska klippa mig om några timmar och bäst av allt, Marcus har skickat sin iPod nano 8gb till mig. Tänk om det kunde kännas såhär bra varje dag?

Jag har varit duktig flicka och klippt våran gräsmatta idag också, det tog ungefär 1½ timme. Tråkigt, men så tjänar jag ju 50 spänn på det också! (Haha, ganska dålig timlön...)

Om en timme eller så ska jag och Jessica in till stan och äta glass, men nu ska jag plugga lite!

Kommentarer
Postat av: caroline

jag vill också få en gratis ipod :( känner du inga fler givmilda vänner? ;) hahah <3

2009-05-01 @ 18:29:21
URL: http://carolinebergstrom.blogg.se/
Postat av: Nina Wedholm

Hej Rebecka!



Nu har jag kollat lite på dina bilder, du är såå duktig och jag älskar dina bilder jag fattar inte hur du kan jag är verkligen imponerad. Du kanske skulle ha nån utställning nån gång. Kram på dig

2009-10-24 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0