And I don't want you, to give it all up



Jag älskar vanliga grönsaker, seriöst. Dessutom blir de ganska snygga på bild, haha.

Idag så bowlade jag med Kat, Nemo och Christopher. Jag låg typ sist, tills jag lyckades göra två strikes och då blev jag lite gladare. Aaah, jag kan inte fatta att det är studenten på fredag. Det har gått så himla fort allting, jag blir tokig och ändå är jag inte lika stressad nu som jag var för en månad sedan. Ska iof tillbaka till skolan redan nästa tisdag och göra mitt sista matteprov, men vad gör man inte?

Imorgon så har vi brännbolls-tunering i slottsskogen. Haha, jag vet inte ens om jag vill vara med, men jag ska dit och titta på i alla fall, så får vi se hur det går. Dessutom så kommer jag bara att ramla och skada mig om jag är med, det brukar jag alltid göra. Med seriös betoning på alltid.

Jag funderar på att gå och lägga mig, är så trött så att ögonen bara ramlar ihop. Men kvart över nio känns lite tidigt, jag är ju nattmänniska, hallå?

Kommentarer
Postat av: MLI

Här är en nattuggla:P Hoho men hallå allt blir ju fint när du tar kort på det:)

2009-06-03 @ 00:43:13
Postat av: Linda

sötare header får man söka efter..

2009-06-05 @ 10:54:35
URL: http://lindajeanettelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0