The sun will come out, tomorrow

IIIiiiiih, min Jessica kommer hit imorgon. Sitter och kollar på MTV right now, en kille ska bli transformed till en Ninja på Made. Haha, made är så roligt. Och det är typ alltid töntar som ska bli Promqueens.

Ikväll så ska jag försöka städa lite, det är så lätt att man glömmer sånt när jag inte har någon som tjatar på mig. Får piska mig själv istället. Idag så missade jag en timme av föreläsningen också, för jag är tydligen blind. Men jag hade tur, för Kristina åkte samma tåg som mig på vägen hem, så jag fick en snabbgenomgång på vad jag missade.

ÅÅåååh, jag kan inte fatta att Jessi kommer hit.

Nej, nu ska jag göra någonting vettigt. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0