Bexykexy.



Är helt slut efter den här veckan. Holy crap. Har haft feber och varit förkyld i snart 2-3 veckor liksom. Vilar upp mig på helgerna och kör fullt ut på veckodagarna. Förlåt om jag är tråkig och osocial och allt det där, men jag tar verkligen mitt jobb seriöst.

Funderar på att klippa lugg idag eller imorgon. Får se när jag orkar. Vill ha riktigt japan-söt-lugg. Hihi. Får se hur det blir. Ska färga om håret snart, börjar bli dags nu. Ska klippa det lite kortare också, så att jag blir av med det mesta slitna. Hm. Ska försöka fixa innan jul så att jag blir lite jul-fin i alla fall.

Thomas är på bio idag, men jag bestämde mig för att stanna hemma, eftersom att jag inte mår bra… Funderar på om jag ska levla ifrån honom på Wow… Eller nej. Det är elakt… Kanske. Jag har faktiskt världens finaste pojkvän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0