090713

Idag har jag varit ute i garaget och städat med pappa, sedan så hittade jag tre stycken stolar i trä, som jag bestämde mig för att måla om. Hittade vit färg i garaget, så det blev jättefint faktiskt. Ska lägga upp bild osv, så fort jag har fotograferat dem. Men ska måla flera lager imorgon, eftersom att det inte är helt tätt nu. (Och de här stolarna blir jättebra sedan, när jag har hittat lägenhet osv i Stockholm)

Ska även skrapa bort färgen från ett litet bord, och även måla det vitt. Har sedan tänkt att använda det som datorbord. Bilder på det kommer också senare! Man kan väl säga att jag är helt slut idag och imorgon blir det lika hårt!

Det värsta är att jag inte kan gå och lägga mig särskilt tidigt idag, för jag och min lillayster Jessica följer serien Harpers Island på fyran. Det är jättespännande och de sista avsnitten går den här veckan. Synd bara att det inte börjar förens 23.40, speciellt när man är så trött som jag är just nu.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: En japan!

tackar tackar^^

2009-07-13 @ 21:32:13
URL: http://nyckelpiganlollo.blogg.se/
Postat av: camila

Hejsan:D



Ställ fråger i min blogg ,HAR FRÅGESTUND ! :D

Det vore snällt om du skulle kunna ställa några :D

Puss/Kram<3

2009-07-14 @ 17:12:25
URL: http://iamcamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0