I don't wanna sleep, I don't wanna dream.

Det har varit värsta chill-dagen för mig hitills.
  • Gick upp ur min sköna säng.
  • Tog tåget till skolan.
  • Var i skolan 10 minuter.
  • Köpte A3 portfolio.
  • Åkte tåg till Alingsås.
  • Promenerade hem, 30 minuter.
Och just nu så sitter jag här och håller på att illustrera visitkort. Måste skriva ut en massa illustrationer imorgon i skolan, och göra färdigt min portfolio. Just nu sitter det en bild i den och det är ju lite tråkigt. Så ska försöka fixa det också!

Michan frågade om jag ville åka med till Stockholm när hon skulle dit och kolla på lägenhet, så jag måste fixa iordning mitt CV osv tills dess. Sedan så är det väl bara att fråga runt, antar jag. Nej, nu vet jag inte vad jag skriver längre, så jag återkommer lite senare, kanske med en bild på hur mina visitkort blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0