Project Bulletproof.

Vi hade projektredovisning idag, och jag tycker att det gick pretty good faktiskt. Jag och Sara skötte oss utmärkt! Har precis börjat arbeta med mitt flash-arbete också, funderar på att lägga upp lite printscreens, men vi får se. Imorgon så ska jag till körskolan, de ringde alldeles nyss och sade att jag fick en extra lektion för att min vanliga lärare inte kunde köra med mig. Så imorgon ska jag köra 3 lektioner och bara betala för 2! Superbra nu när vi inte har några pengar alls här hemma.

Måste betala balen också, påminn mig om det... Och köpa väska och någon 'jacka' eller någonting. Men det ordnar sig nog. I hope. Nu ska jag fortsätta arbeta, skriver kanske lite senare!

(Och ladies and gentlemen, ni får gärna kommentera!)

Kommentarer
Postat av: Lin

Kan man fortfarande beställa de snygga tröjorna? ^^

Vad har du för balklänning?, hur ser den ut?

Vi måste prata snart!

Jag saknar dig så syster

/ Linnea

2009-04-21 @ 20:14:12
Postat av: Bexy

Ja, det kan man fortfarande göra, http://projectbulletproof.spreadshirt.net är adressen :) Jag har en chokladbrun balklänning, som kostade 800 (hade kostat 2500), vill inte lägga upp någon bild än, och spoila surprisen för mina klasskompisar ;) Men lär ju bli fotad av mamma i maj, när balen är, så då kommer det nog bilder!



Och vi måste verkligen prata! När var det senast liksom?

2009-04-21 @ 20:53:16
URL: http://bexelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0