One by one...

Alltså, Harper's Island är utan tvekan en av de bästa serierna jag har sett någonsin, så det är lite tråkigt att den är slut nu, efter tre veckor. För er som inte vet så handlade den om ett par som ska gifta sig på en ö, där det sex år tidigare har begåtts flera mord. Bland annat på huvudpersonen Abby Mills, mamma. Abby som är bjuden till bröllopet åker tillbaka till ön för första gången sedan morden och försöker bearbeta det som har hänt. Plötsligt börjar folk försvinna och hittas sedan mördade och så brakar helvetet lös, ungefär. Jag och Jessica satt som spikade framför TVn varenda avsnitt, grät, skrattade och ibland andades vi inte ens.

Jag rekommenderar starkt den här serien till alla. Jag är helt såld.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0