And I can't wait, to see you again




Såhär kommer jag antagligen att se ut på studenten, säkert med leggings också. Jag är så stressad så det är inte klokt. Har i alla fall haft världens mysigaste helg ute på landet med Malin. Shoppade ett linne, en tröja och en tjocktröja + ett par ballerina skor. Shopping får mig nästan alltid på bättre humör!

Trodde att jag skulle ha prov idag, men det var tydligen flyttat tills nästa vecka. Suck. Mer tid att öva i alla fall, och det är väl alltid bra. Jag och Jessica lånade massor med filmer av Carro, (som jag förövrigt antagligen ska köpa klänningen av) så vi ska nog kolla på en av dem snart.

Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Vad brusig du kommer att se ut på studenten!

2009-05-04 @ 17:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0