Bleeeeh.

Måste langa ny header snart! Jag är ju inte brunhårig längre! Funderar på att färga håret i någon japansk-inspirerad färg, och klippa lite mera lugg snart. Fast rött är så himla snyggt också. Jag kommer ändå aldrig att nöja mig med mig naturliga hårfärg, och jag kommer nog aldrig att kunna behålla en hårfärg mer än några månader, haha. Och varför måste jag göra det egentligen? Bättre att ha lite roligt och experimentera, osv, sedan får folk tycka vad de vill! Så länge jag trivs så är det ju bra, eller hur?

Börjar få ont i halsen igen, och det suger enormt mycket. Apa.

Nu ska jag somna till det dova ljudet av Starcraft 2. (Ze boyfriend sitter i vardagsrummet och spelar) Nu pratar han med sig själv också. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0