Skisssss.



Jag älskar att skissa. Och jag älskar min nya BioShock 2 artbook. Den är så fruktansvärt inspirerande att det är typ… Helt insane bara. Här är en teckning som jag skissade alldeles nyss. Tog kanske en och en halv timme. Måste säga att jag faktiskt blev ganska nöjd. Mest för att jag inte brukar rita saker i den stilen vanligtvis. Jag gör för det mesta teckningar som ser… Jättetecknade ut. Så ja, go me. Det är bra att öva haha.

Nu tänker jag nog gå och lägga mig, och hoppas att jag inte vaknar efter tolv imorgon. Det är så dumt att vända på dygnet…




Kommentarer
Postat av: Lina~ my art & my life

super nice!:)

2011-01-07 @ 21:17:27
URL: http://shiiwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0