Ehehehe.




Är i skolan. Måste stanna kvar massa extra timmar för att jag inte har råd att åka fram och tillbaka hela tiden. Needar nytt SL-kort gah. Idag lockade jag håret, till ingen som helst nytta, för så fort jag gick utomhus så försvann de. 30 minuter åt helvete. Har dans ikväll och det ska bli roligt i alla fall. Även fast jag är mensig och sur.

Dessutom så glömde jag min strömsladd hemma, så min dator kommer att dö om 2 timmar och 32 minuter. Är jag inne i Photoshop så dör den om 1 timme och 42 minuter. FML.

Det är någon som sitter och sjunger i grupprummet brevid mig. Probably helt omedveten om att någon annan hör. Fint. Jag vill ha en cheeseburgare. Tänker köpa det sedan, när jag har lärt mig lite mer om java. Fucking java föresten. Någon som vill byta hjärna med mig så att jag fattar bättre? Jag måste vara dum i huvudet eller någonting.





Kommentarer
Postat av: evelina

Tuff bild!

2010-02-18 @ 23:13:08
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0