Jag… Vill inte.

Jag är inte på humör för någonting idag, så här får ni en lista. (Ni behöver ju inte läsa, gjorde den mest för att fördriva tiden)

Namn
- Rebecka Tell.
Bor - Upplands Väsby, Stockholm.
Syskon - Lillasyster Jessica.
Ålder - 18
Född - 27 maj, 1991.
Ögonfärg - Brun-grön-aktiga.
Längd - 169
Sko storlek - 40
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Tvilling
Hårfärg - Mörkbrunt, med lite blondt.
Födelseort - Lund, Skåne.

DAGENS
Låt -
Jag lyssnar inte på musik idag.
Saknad -
Japan.
Kläder - Mjukisbyxor, Razor t-shirt från Dreamhack (v)
Underkläder - Svarta… Tror jag.
Mat - Kötbullar, pasta & ketchup.
Köp - Har inte handlat idag.
Göra sen - Kolla på tv, antar jag.
Godis -
Äter inte godis längre.
Pinsammaste - Var ska jag börja?

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp -
Sure.
Tycker du om godis - Inte längre.
Hur många gånger i veckan äter du godis - Inte alls.
Äter du oftast nyttig mat - Oftast.
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej.
Du ger mycket komplimanger till andra -
Everyday.
Nöjd med ditt förnamn - Nej.
Tycker att du själv är smart - Det händer.
Vad är det sämsta hos dig - Att jag är en idiot.
Vad är det bästa hos dig - Mina illustrator-skills kanske.
Har du bra självförtroende - Nej.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Alla timmar, varje dag. I princip.
Du tycker om att vara med tjejer - Jadå.
Känner du dina grannar - Inte direkt. Bara massa sura pensionärer i huset jag bor i.
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Fortfarande svarta antar jag.
Äger du några Björn Borg trosor - Nej.
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Nej?
Gillar du skolan - Yup.
Har du någon gång skolkat - Enda jag gör.
Spelar du något instrument - Spelade gitarr… Men det rann väl ut i sanden lite.
Sporter/aktiviteter har du gått i - Eh, vattenskidor, dans, fotboll, badminton, ridning, teater, målar-kurser, film-kurs och tusen andra grejer.
Har du några tatueringar - Nej, men planerar…
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Finns det en spegel, så hittar jag den. Men när jag bara är hemma så blir det väl inte så ofta. När jag ska gå på toaletten typ.
Tycker du om djur - Jag älskar djur.

BRUKAR DU...
Sova -
Jag sover hela tiden. Speciellt på dagarna.
Ta mediciner du inte borde ta - Jag tar nästan aldrig medecin.
Röka - Nej.
Snusa - Nej.
Skada dig - Jag är klantig, så ja.
Klä dig i svart -
Jag har i princip bara svarta kläder.
Lita på folk - Not anymore.
Drömma mardrömmar - Nej.
Gå i skolan - Yep.
Gå i kyrkan - Haha… No.
Ljuga - Det händer.
Vilja dö - Mmmm.


HAR DU...
För många vänner -
Nej? Jag har alldeles lagom med vänner.
Förföljelsemani - Eh, nej?
Någon annan psykisk sjukdom? Nope.
Skadat någon? Yes.
Färgat håret - Enda jag har. Händer väl några gånger i månaden, i alla fall nu på sista tiden.
Några piercnings - Nej… Men planerar.
Några tatueringar - Nej igen? Vem sätter ihop sånna här listor? Samma frågor tusen gånger ju.
Egen dator - Ja x 2.
Gjort bort dig rejält? - Yup.

ÄR DU...
Snäll -
I guess so.
Snygg - Nej.
Söt -
Nej.
Kort - Yep.
Klantig - JA.




Kommentarer
Postat av: ♥ Caroline

vad konstigt det kändes när det inte stod alingsås på bor ;) eftersom du har du datorer tycker jag att du så snällt ska skänka en till de fattiga (mig) haha,. OCH DU ÄR VISST SÖT/SNYGG OCH ALLT ANNAT! <3 <3 <3

2010-01-07 @ 09:54:09
URL: http://fashionmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0