I can't save us.



Idag har jag:

  • Vaknat 70 000 gånger på morgonen, för att någon har borrat i väggen intill mig. Min säng skakade. ALLA gånger. Vem borrar honestly klockan 8 på morgonen?
  • Gjort soppa med bacon, korv och whiskey (stavning?). Den blev om nom nom.
  • Börjat rensa igenom min garderob inför flytten. Har så onödigt mycket kläder som jag aldrig använder. Ska slänga och ge bort en hel del.
  • Väntat på att Thomas ska komma hit i alldeles för lång tid. HURRY UP BOYFRIEND.
  • Nu lyssnar jag på jättehög musik och rensar saker… och bloggar, tydligen.
See ya laterz. Eller nae, det gör vi inte alls. För jag och Thomas ska på någon release-grej för StarCraft II-grejset.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att Foki menar oliver. Men efter att man bedriver en sån stor blogg, och uppdaterar den ofta så kontrollerar man inte stavningen så 100. Och DU vet att det är oliver, så varför stuck-up-your-nose på något sånt? :)

2010-08-02 @ 02:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0