Ojdå.




Idag är typ både världens bästa och sämsta dag. Tänker inte berätta om det dåliga, men happy things coming up:
  • Jag gick in på Rockzone och var lite nostalgisk, så såg jag en Superman väska som var nedsatt från 350 till 99. Hur bra?! Huh? Det stod att den var trasig, men jag kunde inte ens se det förens kvinnan i kassan berättade det för mig. Så är helt sjukt nöjd.
  • Pappa och Jessica kommer ikväll och imorgon ska vi på Kiss. Ska bli superroligt, saknar er jättemycket :(
  • Var inne på Lagerhaus UTAN att köpa någonting. Jag måste vara sjuk.
  • På tal om Lagerhaus så använde jag toaletten ovanför och uträttade mina behov i totalt mörker. Är man snål så är man; 5 spänn för att kissa, I think not.
  • Gjorde min första labb på 3D-kursen och klarade av den alldeles utmärkt. Är så nöjd som jag kan bli, kursen är awesome. Ska lägga upp en bild sedan, om jag kommer ihåg!
  • Tänker avsluta med den allra bästa nyheten. Jag och Thomas fick lägenheten som vi var och kollade på. Helt… in… sane. Så vi ska alltså flytta ihop. Hur amazing och awesome och roligt som helst. Du är bäst i världen, baaabeeee.

Ja, det var väl vad jag ville ha sagt idag. Puss och kram, skumbanan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0