Gamex och rockbandkväll.








Var på Gamex med Thomiz idag. Det var inte alls så roligt och intressant som vi hade förväntat oss att det skulle vara. Så vi gick därifrån 1 och en halv timme efter att vi arrived med några gratistidningar och en mini-Mario.

Sedan fick vi skjuts hem av Thomas snälla mamma och så köpte vi kina-thai-something mat. Jag blev chockad när jag såg en godispåse tillsammans med alla de andra sakerna, men där hade de tydligen lagt min friterade kyckling. Attans. Jag som hoppades på godis.

Nu ligger jag halvt medvetslös i soffan och äter satsumas. Eller clementiner… Eller vad sjutton det nu heter. Vad är det för skillnad anyway?



Cassie och Pontus var här igår och spelade Rockband! Jättemysigt var det, även om jag var hur trött som helst. Det tar på krafterna att busa med små barn hela dagarna.

Det var någonting mer jag skulle berätta om. Men jag har tydligen glömt det. Återkommer väl med ett nytt inlägg när jag har kommit på det. Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: Jessi

saknar dig

2010-11-06 @ 02:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0