The small things…



Här är några av mina favourite things i våran lägenhet:
  1. Min vas med ätpinnar och kopp med sugrör. Livsviktiga grejer.
  2. Mitt Wii, såklart.
  3. Världens finaste spegel som vi hittade på Jysk av alla ställen. Löve it.
  4. Tekoppen som jag köpte på Lagerhaus för 29 kronor när vi firade farfar i Växjö.
  5. Min popcorn… vas? Hållare? Och min lilla äggklocka. Eller ja, glassklocka då.
  6. Glasshandduk till köket.
  7. Några av mina tavlor/konstverk.
  8. True Blood-flaska. Jigglypuff. Nightmare Before Christmas figurer och en tauren från Wow.
  9. Min japanska mathylla i köket. Behöver fyllas på med massa godsaker!
  10. Mörk marsipanchoklad. Helt farligt god.
  11. Thomas gitarrer till Rockband och GuitarHero. Jag tyckte att vi skulle hänga upp dem på väggen, och det blev helt awesome. En av mina bästa ideas.
  12. Random fotografier och vykort på kylskåpet.
Ja, det var väl en del av… småsakerna jag gillar i vår lägenhet. Vad gillar ni bäst i era egna hem/lägenheter?




Kommentarer
Postat av: sawra

ngt som skulle vara ännu coolare är omdu hänger upp din egen gitarr på väggen. just sayin.

2010-10-10 @ 09:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0