Phun, osv.



  • Har varit hos Thomas föräldrar hela helgen och varit kattvakt(er). Tog med mitt Wii. Sedan köpte vi Mario Galaxy, Order Up och Madworld. Order Up är helt stört roligt. Haha. Precis lagom amusing för att jag ska vara helt fast.
  • Min älskling fyller 25 år imorgon, grattis till honom i förskott <3 Jag älskar dig och du är bäst, osv.
  • Jag vågar inte säga att jag nog är frisk nu, för då kommer jag att bli sjuk igen, precis som de andra tre gångerna, eller whatever det är. Dumt att utmana ödet liksom. Men jag mår lite bättre i alla fall. Återkommer när jag är helt bra.




Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas ni har en bra och mysig födelsedag! GRATTIS till Thomas! Nog är det lité roligt och lustigt att du och jag har samma datum och Thomas o mamma Nina!

2010-09-06 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0