23 december 2011









Här kommer lite fler random-bilder. De säljer vodka för typ hur lite pengar som helst här. Helt crazy. Synd att man inte kan ta med sig så mycket sprit hem.

Maiko har min drömbil (!!!) så om någon har en sån som de vill bli av med eller typ vill ge mig så är det helt okej. Bara att höra av sig. Den får gärna vara rosa också, det är helt okej.

Det finns så himla mycket söta bebisar här också att jag inte vet var jag ska ta vägen. Seriöst.

Imorgon är det julfest här i Zugdidi, och på söndag så åker vi till Istanbul för att sova där en natt och vänta på flyget, och sedan så ska vi hem igen. Har gått galet fort hela den här resan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0