27 december 2011




Kommer inte ens ihåg när jag uppdaterade senast. Eller vad jag skrev. Men vi är hemma nu igen i alla fall! Har firat mini-jul hos pappisen, och ikväll ska vi se The Girl With The Dragon Tattoo. Hoppas att den är bra. Sedan så ska jag iväg och träffa Sawra lite förhoppningsvis. Bara en liten stuuuund.

Och så kommer min boyfriend hit imorgon! Bästa ever. För er som inte vet så är jag i Göteborg nu! Vi ska fira nyår här! Älskar Göteborg.

Aja, nu vet ni var jag håller hus någonstans i alla fall! Hoppas att alla har haft en trevlig jul.




Kommentarer
Postat av: Farmor

Så positivt allt låter. Härligt att höra och - en mycket vacker bild på dig dessutom! Kram till dig och Jessica.

2011-12-28 @ 11:54:57
Postat av: Farmor

Så positivt allt låter. Härligt att höra och - en mycket vacker bild på dig dessutom ! Kramar till dig och Jessica.

2011-12-28 @ 11:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0