Istanbul airport





Det går så stöööört långsamt att ladda upp bilder, så det blir nog inte så mycket med det den här veckan. Eller ja, får se om det blir bättre när vi kommer fram till mamma.

Jessica sover, och jag funderar på om jag ska titta på en film eller någonting. Har inte varit uppe såhär länge i streck sedan Dreamhack för typ 3 år sedan HAHA. Eller det måste vara fler än 3 år. Tiden går för fort!

Är så glad att jag överlevde flygresan även om det var lite skakigt på slutet. Nödutgångarna tändes och det var bara dödsångest på alltihopa. Riktigt skakigt och vingligt var det. Ush. Nu är det bara 3 flygresor kvar innan jag är safe igen.




Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Hejsan! Vill du smycka din iPhone? ;) va med och vinn ett valfritt iphone skal vettjah :)



inlägget: http://dianaosterberg.blogg.se/2011/december/tavling-jbutikense.html#comment

2011-12-20 @ 16:00:43
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Känner du att du vill piffa upp din iPhone lite? :) Då passar denna tävlingen perfekt för dig! Du har nu chansen att vinna ett snyggt iPhone skal på min blogg!



Kramar/ Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0