IronFist och skrivbord.




IronFist tröjorna är köpta på Ebay för jättelite pengar, som vanligt. Jättenöjd är jag. Thomas fick haj-tröjan och jag behöll clown-tröjan för mig själv. Gillar inte clowner egentligen, men… Ja. Aj lajk eet.

Sedan så har jag tagit mitt nattduksbord och ställt bredvid mitt skrivbord. Så nu har jag lite extra plats. Känner mig fett nöjd faktiskt. Det blir så trångt när man har så litet skrivbord som jag har. Är jättejättejättenöjd. Känner mig påhittig och kreativ och allting. Woho. Synd att jag inte orkar göra någonting bara.




Kommentarer
Postat av: Lisette

haha vilka söta högtalare ni har!

2011-02-16 @ 16:21:06
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0