PROGRESS lägenheten



Såhär långt kom jag idag. Inte särskilt långt. Vet att soffan ser jättekonstig ut, laddade ned någon färdig 'Leather-Couch-Sofa-Thingy-Shader' som jag nog måste pilla lite med. Mattan är fortfarande bara typ… där. Tycker att resten börjar se helt okej ut though!

Ska in med massor med fler detaljer, tavlor och prydnadssaker osv, och sedan fixa en vettig stadsbild. Men som sagt, annars så börjar jag bli ganska nöjd nu. Speciellt för att vara första egna visualiserings-grejen jag gör.

Förlåt för att det blir en himla massa 3D på bloggen nuförtiden, men ja, det är väl typ det enda som händer i mitt liv.

Fattar typ fortfarande inte hur mycket jag har lärt mig under de här månaderna på Digital Graphics. Helt gaaaalet. Nu ska jag lägga mig i soffan resten av kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0